piatok 10. januára 2014

Prečo som sa vydala?



Som v polovici nahrávania novej epizódy "Opýtajte sa Teal" o manželstve. Pozrela som si sériu videí žiadostí o ruku a svadobné videá na You Tube, aby som sa inšpirovala o tom, čo treba povedať o manželstve. Som tá, ktorú by sa dalo označiť výrazom "sériová monogamistka", ktorá má v úmysle byť šťastná celoživotná monogamistka. Začala som premýšľať a o skutočnom
dôvode, prečo som sa rozhodla mať monogamné vzťahy a vydať sa. Koniec koncov, ľudia sa ma stále pýtajú, prečo som sa to takto rozhodla urobiť, vzhľadom k tomu, že sa jedná o "obmedzovanie lásky". Takže sa dám do vymenovania mojich dôvodov:
  1. Vo fyzikálnom dimenzii, žijeme v binárnom vesmíre. Táto dualita je zdrojom kontrastu. Zjednotenie tejto duality je blaženosť. Manželstvo nám poskytuje príležitosť žiť mimo fyzického vyjadrenia tohto zjednotenia duálnych aspektov.
  2. Prostredníctvom symbolického aktu občianskeho sobáša dávajú ostatní ľudia tomuto vzťahu energiu. Je to vyznanie lásky. Silné nastavenie zámeru.
  3. Poskytuje bezpečnosť v rámci záväzku, ktorý umožňuje obom partnerom úplne sa otvoriť intimite. Na emocionálnej úrovni, fyzickej úrovni a duchovnej úrovni.
  4. Som zaviazaná seba-povedomiu, transformácii a vyjadreniu, ktoré v tomto čase výborne slúžia manželstvu . Splynúť jeden s druhým vyžaduje veľký rast. Je to príležitosť, ako uplatniť veľké množstvo duchovných praktík. Poskytuje to možnosť vidieť samú seba odzrkadlenú cez niekoho iného.
  5. To poskytuje príležitosť k uzdraveniu rán z minulých pôvodných vzťahov (najmä s rodičmi ). Vzťahy nás môžu poškodiť, ak sú škodlivé. Nemôžeme liečiť škody spôsobené vo vzťahoch tým, že sme sami. Škody spôsobené vzťahmi musia byť vyliečené vo vzťahoch. Ak sa cítime neisto pretože naše pôvodné vzťahy boli neisté, manželstvo poskytne bezpečný vzťah, a zistíme, že učí ľudí, aby sa sami stali „istými“.
  6. To, že ste zamilovaná budete chcieť vyjadriť a oznámiť to svetu. Taktiež vďaka tomu s ním/ňou budete chcieť mať určité posvätné puto.
  7. Chcela som, aby nás štáty uznali ako zväzok a uznali ako rodinu, čo nám umožňí zostať spolu a pracovať v ktorejkoľvek krajine sa rozhodneme žiť.
  8. Chcela som niesť jeho priezvisko, pretože sa mi páči, vyhovuje mi a sedí do mojej transformácie do novej fázy môjho života. A dokonale to zapadá do mojej kariéry.
  9. V mnohých konzervatívnych krajinách alebo regiónoch by neuznali vzťah, ak nie je uzavreté manželstvo, a to by bol emocionálny, právny a logistický problém, čo je dôležité pre moju prácu, lebo pri jej vykonávaní potrebujem navštevovať tieto krajiny.
  10. To zaručuje, že máme zákonné práva jedného vzhľadom na druhého. (Len sa opýtajte homosexuálneho páru, aké ťažké to môže byť, ak nie ste legálne uznaní ako manželia)
  11. Ak mám byť úprimná, predstava priviesť na svet dieťa (ak sa niekedy rozhodnete mať jedno), do tejto spoločnosti, ako nemanželské, je pre mňa skutočne stresujúce na mnohých úrovniach.
  12. Manželstvo poskytuje úroveň bezpečia, ktorú som ešte nikdy nezažila mimo manželstva. Dáva to pocit štruktúry a stability, a mám pocit, že mám partnera, ktorý sa verejne zaviazal môjmu dobrému žitiu. Táto istota mi umožňuje stať sa niečím viac a "lietať do výšin".
  13. Zámerom zväzku je byť trvalým, poskytovať a pridávať k pocitu bezpečia vo vzťahu a to nám umožní otvoriť naše srdcia jeden druhému na úrovni hlbšej intimity, namiesto chránenia sa pred stratou alebo rozdelením.
  14. Pokiaľ ide o obmedzenie sexuálneho vyjadrenia navzájom, ak by bola jeho pozornosť na niekom inom alebo moja by bola na niekom inom (tj.: na inej žene s ktorou by mal sex, alebo ja na inom mužovi s ktorým by som mala sex), bolo by to porušenie intimity medzi nami dvoma. Úprimne, dokonca aj moja sebahodnota by bola ovplyvnená jeho voľbou byť s inou ženou namiesto mňa. A ak by som si ja želala byť s iným mužom namiesto neho, znamenalo by to, že by som si želala intimitu s tou osobou viac ako by som si ju želala s ním. Pokým je naše sebaponímanie odstránené z nášho partnera a naše energie sú doslova schopné sa plne vyjadriť ku všetkým ľuďom naraz, sme postavení pred nutnosť voľby dávať našu energiu jednej osobe viac ako druhej. Ak by som si vybrala niekoho iného okrem neho, či už sexuálne alebo inak, nemalo b zmysel byť s ním vo vážnom vzťahu. Okrem toho dôvera má potenciál na to, aby sa sex stal ešte úžasnejším!
  15. Vzhľadom na intenzívny zámer a prísľub manželstva, slúži ako pripomienka a motivácia pre oboch v páre , aby dali potrebnú energiu do toho druhého a do vzťahu (alebo by to mala byť ... ak obaja partneri nechcú vstúpiť do manželstva z toho dôvodu, že to pre nich znamená, že je svadba záväzná a tak sa nemusia snažiť, alebo dávať energiu do vzťahu).
  16. Pretože je to záväzok vzájomného uznania, dosvedčený komunitou, rodinou a spoločnosťou, je tu energia prichádzajúca z vonkajších zdrojov, aby pomohla dvojici zostať pohromade. Naša spoločnosť je v súčasnej dobe závislá na spájaní sa, a je nastavená tak, aby podporovala pár namiesto jednotlivca. Podpora rodiny voči tomuto zväzku vychádza ako výsledok svadby, pretože sa cítia bezpečnejšie, keď sa nejdú „spojiť“ (nepríjmu do rodiny) s človekom, ktorého potom stratia. 

A autoservisy ma už toľko otravujú ! haha

Chcem poznať vaše odpovede! Ak sa nechcete vydávať/ženiť, tak prečo sa nechcete vydávať/ženiť? Ak ste vydatá/ženatý, prečo ste vydatá/ženatý ? Ak sa chcete vydávať/ženiť, prečo chcete vydávať/ženiť ?




----------------------------
Preklad blogu: Gabi Fest
(Je to taký voľnejší preklad, vzhľadom na to, že som v prekladoch začiatočník. Ospravedlňte teda drobné nedostatky, ktoré sa v preklade môžu vyskytnúť. Ďakujem za pochopenie.)
Korektúry: ArPharazôn

Originál článku v angličtine nájdete na tomto linku:
http://blog.thespiritualcatalyst.com/why-get-married/

Tento článok je preklad z pôvodného článku a je ho možné v neskrátenej a neupravenej forme šíriť nekomerčným spôsobom s pridaním zdroja a vrátane všetkých v článku už uvedených zdrojov, linku na tento blog http://gabifest.blogspot.sk/2014/01/preco-som-sa-vydala.html a celej tejto poznámky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára