streda 8. januára 2014

Medzirasové vzťahy



Teraz som v medzirasovom vzťahu. Okrem tohto vzťahu som mala vzťah na strednej škole s chalanom, ktorý bol čiastočne indián Siletz (kmeň žijúci v oblasti Oregonu), to bol prvý ne-belošský muž, s ktorým som kedy bola vo vzťahu. Niekedy mám pocit, že ma vesmír ma privádza k všetkému, čo len človek môže zažiť, lebo len tak o tom môžem učiť. Medzirasový predsudok nie je výnimkou.

O Amerike sa hovorí ako o taviacom kotli, pretože sat u zhromažďuje tak veľa rás, a je pre nich domovom. Ale rasizmus je tu stále súčasťou života každého z nás . Je neskutočne ťažké nezovšeobecňovať. Smutnou
skutočnosťou o zovšeobecňovaní je, že aj keď je zrejmé, že väčšina z nich sa nevzťahuje na mnohých ľudí, aj tak z nejakého dôvodu existujú. Neexistovali by, ak by sme v prvom rade neexistoval nejaký rozoznateľný vzorec, ktorý sa spája s akýmkoľvek typom ľudí, o ktorých je toto zovšeobecňovanie.



Bolo pre mňa prekvapujúce, s koľkými predsudkami som sa stretla tento posledný týždeň vzhľadom k medzirasovému vzťahu, ktorý teraz mám. Tu sú niektoré príklady toho, s čím som sa stretla:


  1. Sarbdeep sa narodil v Pandžábskej Sikhskej (náboženstvo prevažne v Indii) rodine. Pandžábski Sikhovia majú povesť že sú tvrdá, brutálna rasa bojovníkov, ktorí zasväcujú svoj ​​život cteniu si a komunikácii so zemou, o ktorú sa starajú ako farmári. Sikhovia zastavili v 17. Stor. Mogulov od konvertovania celej Indie na islam. Sikhizmus je bojové náboženstvo, a tak je boj súčasťou náboženstva. V skratke, upútala ma skvelá skupina hinduistických indických zákazníkov, ktorí sú súčasťou skupiny Art of Living, ktorá sa pravidelne stretáva v Salt Lake City. Keď niektorí z nich zistili, že som bola s mužom, ktorý bol vyrastal ako Pandžábsky Sikh, jednomyseľne vyjadrili obavy o vzťah s vysvetlením, že oni boli presvedčení, že by sa ku mne správal zle, čo bolo založené na povesti, ktorú majú Pandžábania medzi ostatnými Indmi - že sú hlúpi, brutálni, hrubí a nevychovaní.
  2. Jedna osoba mi jednoducho priamočiaro povedala, že to bol zlý nápad mať medzirasový vzťah, pretože je to dosť ťažké, aby vzťah fungoval aj bez pridania ťažkostí, ktoré prináša vzťah s človekom z inej kultúry.
  3. Jeden z mojich starých priateľov sa ma spýtal, či som si uvedomila, že ak by som s ním mala deti, tak by vôbec nevyzerali ako ja, a povedala mi, že by sa s tým nikdy nedokázala vysporiadať.
  4. Ľudia sa domnievajú, že je Mexičan (nie Ind) a okamžite predpokladajú, že pre mňa pracuje.
  5. Niekto komentoval obrázok, ktorý som postla slovami "Nejdeš dať svojmu dieťaťu nejaké hlúpe meno ako napríklad Mohammad?"
  6. Môj priateľ ma varoval, že "ako indický muž mi môže povedať, že bude podporovať tvoju kariéru, ale ak sa vydáš, bude očakávať, že opustíš svoju prácu a budeš mať deti, a budeš robiť to, čo on chce - to ti sľubujem" .
  7. Začula som jedného človeka, ako ma volá "Krvavý Judáš", na základe predpokladu, že Sarb je z Blízkeho východu. Od útoku 11. septembra, neznalí Američania pozerajú na Blízky východ ako na nepriateľa. Pre nich je to nevlastenecké spojiť sa s niekým z Blízkeho východu.
  8. Ďalšia osoba v reštaurácii ma nazvala "Arabskou trofejovou manželkou" (viete, že arabi letia na biele ženy J). Je to ako by niektorí ľudia nemohli uveriť, že sa dvaja ľudia môžu jednoducho zamilovať, musí byť iné vysvetlenie, prečo sme spolu.


Ľudia súdia, to je to, čo robia. Ich mozgy sú navrhnuté tak, aby obmedzili nekonečnú energiu potenciálu tým, že sa organizujú do oddelených „vecí“. Nemôžete zabrániť mysli súdiť. Už aj volať osobu jej menom je súdenie a obmedzenie ich bytia na pevne danú „vec“. Rasizmus je súčasťou tohto bolestivého organizačného súdiaceho procesu, a tak si ho zatiaľ neberiem osobne. Toto sa môže v budúcnosti zmeniť. Celá tá vec ma priviedla k premýšľaniu o rasách všeobecne.

Keď prídete do tohto života, je to ako keby ste hrali s vopred danými kartami. Vaše rodisko je karta, vaša astrológia je karta, vaša genetika sú karty atď. Váš výsadou je hrať s tými karty najlepšie ako viete. Táto sada kariet vyúsťuje do úplne unikátnej perspektívy. Rasa je jedna taká karta, s ktorou ste sa rozhodli hrať, keď ste prišli do tohto života, ako vy. To, čomu väčšina ľudí nerozumie, je, že každá generácia je vyvrcholením a postupom oproti tej poslednej. To znamená, že vlastne vo vašej DNA sú vrodené stanoviská, životné skúsenosti a spomienky každého predka, ktorý prišiel pred vami. Váš pohľad je ďalším krokom ich stanovísk. Všetky z nich ste zdedili, a sú buď aktívne alebo spiace vnútri vo vás. Tým že žijete, rozširujete ich perspektívu, ktorá žije naďalej a ktorá sa s vami vyvíja.

Vo vašej DNA leží veľké množstvo spiacich talentov, ktoré patrila vašim predkom. Pochopenie „bojov“ cez ktoré si prešli, ich túžby a ich vrodené dary vám môžu veľmi pomôcť porozumieť sami sebe. Môžete pocítiť veľké bohatstvo, keď sa znova spojíte s energiou predkov. Pocítite pocit celistvosti, keď sa s nimi spájame, aby sa prebudila celá naša DNA. Keď sa prebudia naše spiace prepojenia k našim predkom, máme príležitosť zobrať si to najlepšie čo nám môžu ich perspektívy ponúknuť, a kráčať do našej budúcnosti ako „viac“.



Rozhodla som sa ísť do kaukazskej genetiky britskej šľachty na otcovej strane a keltského mysticizmu na matkinej strane. Pre zábavu niekedy znova navštevujem spomienky a presvedčenia svojich predkov. Zistila som, že aj bez môjho vedomého uvedomenia sú vo mne veľmi živé. Rovnako ako všetci ľudia, vybrala som si ich (a ich kombinácie) z mnohých dôvodov, z ktorých sa všetky vzťahujú k môjmu pôvodnému účelu pre tento život.

Tiež milujem preniknutie do spomienok a stanovísk predkov iných ľudí. Urobila som to s Sarbdeepom niekoľkokrát, aby som ho lepšie pochopila a tiež (keď mám byť úplne úprimná), aby som si vedela odvodiť pre seba erotické uspokojenie. Jeho pôvod je plný boja, feudálnych rodov; bratstva, obrany cti a tých rozkošných „božských ženských“ a „božských mužských“ pohlavných rolí, ktoré nás potajme tak veľmi vzrušujú.

Niektoré kultúry sa identifikujú s určitými hudobnými nástrojmi a niektorými piesňami, pretože pre nich majú taký veľký význam a váhu. Hudbou, ktorá mala význam pre našich predkov možno prebudiť svoju vlastnú DNA. Jedného dňa som zistila, že Sarbdeep mal málo energie, a tak som mu poslala nejakú hudbu hranú na Dilrube. Dilruba je nástroj, ktorý mal špeciálne pre jeho predkov veľký význam (http://www.youtube.com/watch?v=7TkthoG45w0). Tak ako som očakávala, keď ju začal počúvať, dokonca aj pohyb atómov začal zrýchľovať , čo začalo zrýchľovať jeho bunky, a tie začali vybrovať na vyššej úrovni. Okamžite to vytvorilo inšpiratívny stav v jeho bytosti. Rovnaká vec sa stane mne, keď počúvam keltskú hudbu.



Aká zaujímavá je kombinácia chutí pre mojich keltských predkov zbližovať a harmonizovať sa s Sarbdeepovým Sikhským pôvodom. Ak by sa to odohralo pred stovkami rokov, zrejme by to bolo zamilovanie sa Pandžábskeho bojovníka do keltskej čarodejnice. Mne to znie ako epický román!

------------------------
Preklad blogu: Gabi Fest
(Je to taký voľnejší preklad, vzhľadom na to, že som v prekladoch začiatočník. Ospravedlňte teda drobné nedostatky, ktoré sa v preklade môžu vyskytnúť. Ďakujem za pochopenie.)
Korektúry: ArPharazôn

Originál článku v angličtine nájdete na tomto linku:
http://blog.thespiritualcatalyst.com/interracial-relationships/

Tento článok je preklad z pôvodného článku a je ho možné v neskrátenej a neupravenej forme šíriť nekomerčným spôsobom s pridaním zdroja a vrátane všetkých v článku už uvedených zdrojov, linku na tento blog http://gabifest.blogspot.sk/2014/01/medzirasove-vztahy.html a celej tejto poznámky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára