štvrtok 9. januára 2014

Ojai Valley



Vzduch je prevoňaný vôňou jazmínu a divokého rozmarínu, ktorý rastie v krovinách vyšších než človek. Dnes som napísala tento blog z Ojai Valley Inn & Spa v južnej Kalifornii. Pohľad z môjho okna je ohromujúci. Ponad jasne zelené golfové ihrisko vystupujú hory; pokryté škvrnami stromov vo farbe poľovníckej zelenej. Vila je v typickom španielskom štýle, terakotová strecha zvýrazňuje čisto biele steny
rozsiahleho rezortu. Atmosféra je tu veľmi pokojná. Všetci hostia sú na dovolenke a ich veselosť ich smiechu a uvoľnené pohyby mi dávajú pocit, ako keby som vybočila z môjho života do úplne iného sveta.

Nikdy si nezvyknem na fakt, že môžem začať svoj ​​deň tým, že stúpim nohami do snehu, nastúpim na lietadlo a hodinu poletím, len aby skončila v tropickom raji. Je to tak veľmi mätúce, ako to len mätúce môže byť. Skúsenosti ktoré máme k dispozícii na tomto svete sú ako bufet, ktorý sa môže pochváliť veľkým výberom chutí. Pálené, oranžovo zafarbené obklady a dlažba pod nohami boli zahriate zapadajúcim slnkom. Ich dotyk hrial aj moju dušu, nielen pokožku. Miesto na ktorom rastú celý rok jedlé rastliny má určité svojské čaro. Na ceste z letiska LAX sem, sme museli prejsť cez dvadsať stánkov, ktoré predávajú vlastné ručne zbierané jahody. A teraz tu sedím nad krovím plným brilantne zrelých kumkvátov (ovocie vyzerajúce ako drobné pomaranče). Ich vnútorná sladkosť je dokonale umocnená horkosťou ich citrusovej kôry. Už som zjedla tri.



Človek na tomto mieste môže zostať mesiac a byť dokonale spokojný, a nikdy nemusieť opustiť areál; ale dnes večer idem do Santa Barbary, aby som sa stretla s niekoľkými kolegami a priateľmi v reštaurácii Sojourner. Dokonca moja dlhoročná blízka priateľka Lauren priletí z Colorada. Som nadšená, že si môžem cvičiť svoje bohémstvo, a ochutnať kulinárske umenie, ktoré môže Kalifornia ponúknuť. Zajtra budem komunikovať s oceánom.

Život je úžasný. Skladá sa z toho najlepšieho aj najhoršieho. V jednej chvíli sa môžete topiť v hlbinách mizérie, a v ďalšej minúte vás život vypľuje do nedosiahnuteľných výšin radosti a nádeje. Nikdy neviete, čo je za rohom. Toto, a to vám môžem povedať osobne, vzhľadom k mojej histórii, je lepší dôvod ako akýkoľvek iný na to, aby ste sa nikdy nevykašľali na život, bez ohľadu na to, ako nevľúdne s vami doteraz zaobchádzal.


-------------------------
Preklad blogu: Gabi Fest
(Je to taký voľnejší preklad, vzhľadom na to, že som v prekladoch začiatočník. Ospravedlňte teda drobné nedostatky, ktoré sa v preklade môžu vyskytnúť. Ďakujem za pochopenie.)
Korektúry: ArPharazôn

Originál článku v angličtine nájdete na tomto linku:
http://blog.thespiritualcatalyst.com/ojai-valley/

Tento článok je preklad z pôvodného článku a je ho možné v neskrátenej a neupravenej forme šíriť nekomerčným spôsobom s pridaním zdroja a vrátane všetkých v článku už uvedených zdrojov, linku na tento blog http://gabifest.blogspot.sk/2014/01/medzirasove-vztahy.html a celej tejto poznámky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára