sobota 14. decembra 2013

Práve prebieha veľká zmena v mojom živote.


Dôvernosť nám dáva dôveru. Poskytuje určitú istotu. Ale dôvernosť nás môže chytiť do pasce tým, že vytvorí statické situácie, situácie ktoré zabraňujú niečomu novému. Mám takmer tridsať rokov. Vybudovala som si svoj ​​život tu v Amerike. Vlastním dom v jednej z najprestížnejších lokalít v krajine. Môj dom je plne vybavený, mám tu investície, ktoré poskytujú pasívny príjem. Určite som tu našla zabezpečenie rodiny. Mám veľmi dobré zázemie. Ale za posledných šesť mesiacov, moja intuícia (spolu s tvrdením a naliehaním mojich nefyzických sprievodcov) hovorí o nutnosti opustiť krajinu. Dnes, keď som sa prebudila, tu boli moji
sprievodcovia znova. Znova to zopakovali s rovnakou naliehavosťou.

Zvyknem si predstavovať samú seba ako "robotníka v zákope". Niekto, kto bol hlboko v zákopoch s každým, keď vypuklo utrpenie v tejto krajine v dôsledku finančného a sociálneho kolapsu. Ale ako čas plynul, pochopila som, že nebudem môcť ľuďom pomôcť ak budem mŕtva. A zostať v tejto krajine, keď rozširujem informácie aké rozširujem, je recept na katastrofu. Vďaka informačnému veku, môžem poskytovať svoju správu z ľubovoľného miesta na svete. A vďaka cestovného ruchu, môžem skackať dnu a von z akejkoľvek krajiny, ktorá sa mi zapáči. Ale už nie je pre mňa viac bezpečné žiť v Amerike. Stratila som veľa priateľov v tomto roku, pretože sa na nich "zamerala vláda". Pointa je , že ak je váš program je v rozpore s agendou korporácií, ktoré v súčasnej dobe vlastnia a riadia tento svet, tak čím slávnejší sa stanete, tým viac sa vás snažia zničiť. Trvalo by mi to dlho, než by som vysvetlila všetky udalosti, ktoré viedli k tomuto rozhodnutiu, a mnohých z vás by to naplnilo desom, namiesto nádeje a posilnenia. Takže detaily sú nepodstatné. Všetko, čo je dôležité, je to, že vám poviem aké zmeny sa udejú v mojom živote.


Dnes som sa rozhodla presťahovať do Európy. Strávila som deň upratovaním svojho ​​domu a fotila si to čo môžem dať na predaj. Neviem presne, kedy uskutočním ten obrovský krok. Čím skôr, tým lepšie, ale to bude veľmi drahé sťahovanie, takže musím urobiť starostlivé plánovanie. Budem predávať v podstate všetko, čo som nazhromaždila v priebehu posledných desiatich rokov, vezmem celý svoj život a každého človeka v ňom, a budem začínať od nuly v cudzej krajine. Môj syn bude vyrastať ako Európan. Bez toho aby sme sa púšťali do všetkých kostrbatých detailov, nájsť útočisko v inej krajine je jediný spôsob, ako môžem pokračovať v tejto dôležitej práci ktorú robím. Je to jediný spôsob, ako môžem pokračovať nerušená korporáciami a ľuďmi, ktorí sa snažia získať tým, že nechajú ostatných stať sa bezmocnou súčiastkou v stroji, ktorý im zarába peniaze.



Urobím všetko pre to, aby som aj naďalej pracovala na tejto mojej vízii sveta. Keď som sa pustila do tohto plánu, vedela som, že budem riskovať smrť. Každý, kto ide proti veľkým spoločnostiam nakoniec riskuje smrť. Ale stojí to za to. Cieľom je jednoducho zostať nažive dosť dlho, a preniesť hnutie na mojich nasledovníkov. Sme ledva v prvej fáze plánu na začatie pozitívnych zmien vo svete. Táto spoločnosť, ktorú som založila, bude rásť až do bodu, kedy bude súperiť s korporáciami, ktoré v súčasnosti existujú. Možno bude mať časom vplyv na zmeny na vládnej úrovni. Zriadenie týchto cielených komunít na celom svete dá slobodu späť do rúk ľuďom. To znamená, že si ľudia budú opäť sami vládnuť. Workshopy, ktoré som robila a videá ktoré som vyrábala, budú záchranným lanom pre ľudí, ktorí sa cítia stratení vo svete chaosu a príležitosťou, a aby som sa zoznámila s mojou rodinou po celom svete ( a s ostatnými členmi hnutia ), ktorí sú rovnako oddaní vytváraniu nového sveta na život pre nás všetkých; pretože všetci vieme, ako veľmi sa mi páči stretávanie sa a rozprávanie sa. Ľudské spojenie je palivo, ktoré spojí toto hnutie dohromady.

Áno, som človek, ktorý "myslí vo veľkom" a áno, hlásim sa k myšlienke, že by sme to mali "robiť to vo veľkom alebo to nehať tak". Pre mňa, jediné ciele na ktoré sa oplatí mieriť sú tie. Budem pokračovať v strieľaní na mesiac, bez ohľadu na to, čo mi príde naproti, až do momentu, kedy ma to prestane napĺňať vášňou. Ale ja som nikdy nepoznala čo i len jeden taký deň v celom svojom ​​živote.


To je desivé, ale je to perfektne zarovnané, a preto je to týmto spôsobom vzrušujúce, lebo to vdychuje život späť do vašich pľúc. Bude to, ako keby som mala zase sotva 18, a vydávala sa do sveta, aby som sa opäť ustálila. Potom, čo predám všetko, vrátane svojho domu, prevediem svoje peniaze do zámoria. Potom sa vydám na prieskumnú misiu nájsť miesto kde sa na chvíľu usadíme. Vytvorím domácnosť a to málo, čo majetku, čo si nechám odošlem na novú adresu. Potom sa ku mne pridá aj zvyšok rodiny v našom novom domove. Blake príde so psami a mačkami v závese. Veľa, veľa detailov bude musieť byť dovtedy spracovaných. Ale tam, kde je túžba, tam je cesta. A keď je niečo zarovnané, tak to plynie relatívne bez problémov. Takže to je na teraz plán. Bude pokorné (v zmysle pokoriť sa) začať znova od nuly po všetkom tom úspechu, ktorý som v tejto krajine dosiahla. Ale vítam to, čo ma to naučí a vítam útechu, ktorá ma bude sprevádzať na konci.

Ale teraz na menej dramatickú nôtu, uvítali sme vianočnú sezónu so Sarbdeepom tým, že ideme navštíviť baletné predstavenie Luskáčik. Je pre mňa dôležité byť na ňom každý rok. Milujem divadlo. Pre mňa to je ako vstúpiť do izolovaného, čarovného malého sveta. Svetlo sa odráža od lustrov, oživuje vzácny druh starosvetského pôvabu. Bohatstvo červenej zamatovej opony dokonale zvýrazňuje zlatú a mramorovú výzdobu na stenách. Milujem všepohlcujúce mrmlanie hlasov z davu, a ako toto šumenie ustupuje do tichého očakávania, keď sa svetlá stlmia. Milujem, ako umelci vytvárajú pre divákov samostatný svet, ktorý nás úplne odpojí od života, ktorý necháme za sebou, keď prejdeme dverami divadla. Na nejaký čas sme ponorení v inej realite, plnej iskrenia, krásy a umenia. Tak sa na to teším. Bude to vítaný pokoj pred búrkou tejto obrej životnej zmeny, ktorá sa začne diať.


----------------------------------------------
Preklad: Gabi Fest
(Je to taký voľnejší preklad, vzhľadom na to, že som v prekladoch začiatočník. Ospravedlňte teda drobné nedostatky, ktoré sa v preklade môžu vyskytnúť. Ďakujem za pochopenie.)
Korektúry: ArPharazôn

Originál článku v angličtine nájdete na tomto linku:
http://blog.thespiritualcatalyst.com/major-life-change-in-the-making/
Tento článok je preklad z pôvodného článku a je ho možné v neskrátenej a neupravenej forme šíriť nekomerčným spôsobom s pridaním zdroja a vrátane všetkých v článku už uvedených zdrojov, linku na tento blog http://gabifest.blogspot.sk/2013/12/prave-prebieha-velka-zmena-v-mojom.html a celej tejto poznámky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára