sobota 4. januára 2014


Predstav si.
Text: John Lenon

Predstav si, že nie je žiadne nebo,
je to ľahké, keď to dokážeš,
žiadne peklo pod nami,
nad nami iba obloha.
Predstav si, že všetci ľudia

žijú pre dnešok.

Predstav si, že nie sú žiadne štáty,
nie je to tak ťažké urobiť,
nič pre čo zabiť alebo umrieť, 
a tiež žiadne náboženstvo.
Predstav si, že všetci ľudia
žijú život v mieri.

Môžeš povedať, že som rojko,
ale ja nie som sám,
dúfam, že sa k nám raz pridáš
a svet bude ako jeden celok.

Predstav si, že nie je žiadny majetok,
som zvedavý, či to dokážeš,
žiadna potreba chamtivosti, či hladu,
bratstvo ľudí.
Predstav si, že všetci ľudia
zdieľajú celý svet.

Môžeš povedať, že som rojko,
ale ja nie som sám,
dúfam, že sa k nám raz pridáš
a svet bude ako jeden celok.

-------------------------------------------
Autor: Gabi Fest

Tento je možné v neskrátenej a neupravenej forme šíriť nekomerčným spôsobom s pridaním zdroja a vrátane všetkých v článku už uvedených zdrojov, linku na tento blog http://gabifest.blogspot.sk/2014/01/predstav-si.html a celej tejto poznámky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára